Pri rozhodovaní sa, aké auto upraviť, vznikla myšlienka série 8-mich japonských áut do konca roka. Značky by sa nemali opakovať, takže čo chýba? Rozpracované boli dve autá. Nakoniec sa starček predbehol.
Isuzu Gemini. Auto vyrábané od roku 1974 po 2000. Počas svojej existencie vzniklo 5 generácií tohto modelu. Ja som si vybral prvú, keďže ma prepadla chuť na starinu. Neviem, čo poháňa túto verziu, ale istý zdroj spomína športové modely s označením ZZ /R a /T, ktoré mali 8 ventilový 1.8 litrový motor s výkonom 97 kW, čo je asi 132 poctivých koní. Tak, dajme tam taký a trošku ho upravme.
Úpravami starých áut sa dá viac stratiť ako získať, preto pristupujme k tomu opatrne. Klasika, všetko preč čo sa dá. Po odstrojení a vyrovnaní niektorých preliačin muselo ísť k zemi. Znížením sa ukázala dravosť nenápadného starčeka. Nasledovali kolesá. Predstavu som mal jasnú, žiadna amerika, musí ostať na kontinente. Tenké lúče sú samozrejmosťou, už sa len rozhodnúť či s límcom, alebo bez. Voľba padla na límcové s Áčkovým sklonom. Ale to si aj tak pýta zásah do karosérie. Vytiahnutie lemov tomu pomôže. Hmmm. a čo tak spraviť kupé? Odstránenie kľučky, zahladenie dverí a posun stĺpika. Hneď to vyzerá ináč. V bledomodrej vyzeral Gemini ako Skyline, neprichádza do úvahy. Farba bola dávno určená – tmavobordová metalíza s nádychom perlete. Nenápadné a hlavne pripravené na tajné nočné výjazdy. K bordovej čiernu kde sa len dá. Nárazníky, kolesá, zrkadlá, kapota. nezabudnime ani na zadnú masku a matné pruhy po bokoch. Na záver fólie na okná ale aby TuSa videl vlajočku a zatmavené svetlá na mieru. Podpisom na značke uzatváram túto úpravu skôr ako ju stihnem pokaziť. Googel mi našiel aj predný pohľad, ktorý je zaujímavý.ale to ukáže čas, možno na budúci rok ukážem celú ideu.